poszukujemy fotografii... |
0 - 1976 |
|
1 - 1977 | |
|
2 - 1978 | |
|
3 - 1979 | |
![]() |
4 - 1980 |
![]() |
5 - 1981 |
![]() |
6 - 1882 |
![]() |
7 - 1983 |
![]() |
8 - 1984 |
![]() |
9 - 1985 |
![]() |
10 - 1986 |
![]() |
11 - 1987 |
![]() |
12 - 1988 |
![]() |
13 - 1989 |
![]() |
14 - 1990 Szpęgawsk
Sieraków Wlkp. |
![]() |
15 - 1991 |
![]() |
16 - 1992 |
|
17 - 1993 |
|
18 - 1994 |
|
19 - 1995 |
|
20 - 1996 |
|
21 - 1997 | |
|
22 - 1998 | |
|
23 - 1999 | |
|
24 - 2000 | |
|
25 - 2001 | |
|
26 - 2002 | |
|
27 - 2003 | |
|
28 - 2004 | |
|
29 - 2005 | |
![]() |
30 - 2006 |
|
31 - 2007 |
|
|
32 - 2008Morze Bałtyckie - Łazy | |
|
33 - 2009 |
|
34 - 2010 |
|
35 - 2011 |
|
36 - 2012 |
|
37 - 2013 |
|
38 - 2014 |
* - Początkowo zloty nazywano "Zlotami Klubów Zainteresowań Kulturą Indian", lub po prostu zlotami miłośników Indian. Nazwę PRPI przyjęto po dyskusji uczestników V zlotu w 1981 roku (inną propozycją był "Ruch Ludzi Natury"), jako efekt zapotrzebowania na nazwę bardziej uniwersalną i lepiej odpowiadajšcą nowym formom działania członków rozwijającego się Ruchu oraz wynik rosnącej potrzeby (auto)identyfikacji osób z nim związanych.
Od tamtej pory nazwa "PRPI" stosowana jest systematycznie i konsekwentnie na określenie najszerzej pojętych krajowych środowisk, grup nieformalnych i formalnych, lokalnych klubów i osób indywidualnie zainteresowanych - zwykle nieprofesjonalnie, choć często trwale i głęboko - szeroko rozumianą tematyką indiańską (dotyczšcą pierwotnych mieszkańców obu Ameryk), a także - marginalnie - innymi ludami tubylczymi i pozostałościami tradycji słowiańskich.
Zobacz też "PRPI na Wikipedii"
Chcesz wiedzieć więcej? Zobacz Marek Nowocień: "PRPI wczoraj, dziś i jutro"
(Opracował Cień)